понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Для батьків

  ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА –ОДНЕ З ГОЛОВНИХ ЗАВДАНЬ РОДИННОЇ ПЕДАГОГІКИ

Проблема виховання громадянина-патріота постала перед людством тоді,
коли виникла перша держава. І актуальною вона буде до тих пір, поки
держава існуватиме як соціальний інститут
. Виховання у молодих поколінь почуття любові до Батьківщини, відданості справі зміцнення державності, активної громадянської позиції нинівизначені проблемами загальнодержавного масштабу. Важливе місце у
вихованні громадянина-патріота належить не тільки школі, але й родині.
   У Концепції державної сімейної політики акцентується увага на тому, що сьогодні
відповідальність за утримання і виховання дітей покладено на батьків
значно більшою мірою ніж на державу. Сім’я
несе повну відповідальність за розвиток, виховання та навчання дітей.
Виховання дітей у сімї органічно поєднується з виховною роботою школи.
Сімейне виховання полягає у формуванні особистості дитини, розвитку її здібностей, інтересу,
світогляду, духовної культури, передачі дорослими членами сім
ї соціального досвіду.
Родина формує ставлення до праці, до іншої людини, до суспільства, до
самої себе. Вона допомагає подолати життєві випробування, дає реальну
підтримку, вселяє віру у власні сили і краще майбутнє.
Процес виховання дитини в сім’ї — це передусім збагачення її духовними
цінностями, вираженими в суспільній моралі, етиці, естетиці, та
формування поведінки як певної і послідовної системи відносин, дій,
вчинків, зумовлених соціальними умовами й обставинами найближчого
соціального середовища
Створені протягом віків родинні традиції українського народу завжди були
міцним фундаментом сімейного дому. В них містяться справжні скарби
загальнолюдських цінностей — любов до людей, взаємоповага у сім’ї,
гостинність, привітність, щедрість та взаємодопомога. У багатовікових
звичаях, обрядах, традиціях народу — унікальна школа сімейного виховання
поведінки, етики, праці й дозвілля.
Через це основними завданнями  родинного виховання можуть бути:
— піклування про фізичне і психічне здоров’я дітей, виховання фізично й
морально здорової дитини (3абезпеченяя необхідних умов для реалізації
можливостей дитини;
— виховання в дітей глибоких патріотичних почуттів, створення
сприятливих умов для оволодіння дітьми рідною мовою, знаннями про рідний
край, природу, Батьківщину;
— виховання в дітей любові до добра, правди, справедливості, моральних
цінностей, ідеалів, культурних традицій, етичних норм взаємин між
близькими людьми і в суспільному оточенні, гідності, честі, людяності,
здатності виявляти турботу про молодших, милосердя до слабших і людей
похилого віху;
— організація з найбільш раннього візу посильної праці, різних видів
трудової діяльності дітей на благо сім’ї, родичів, інших людей і по
самообслуговування, виховання їх цивілізованими господарями землі та
підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин;
— цілеспрямоване і систематичне нормування в дітей української
національної психології, характеру, світогляду, ідеалів, наукових
поглядів та переконань;
— формування естетичних смаків та почуттів, уміння розрізняти красиве й
потворне в житті, і в мистецтві, і в побуті, поважати прекрасне у
вчинках людей, забезпечити умови для їхньої творчої практичної
діяльності;
— забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій,
сімейних реліквій, вивчення родоводу, прилучення дітей до них традицій,
звичаїв, обрядів;
— сприяння родини навчально-виховним закладам у вихованні дитини, її
становленні як особистості.

Немає коментарів:

Дописати коментар