ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА –ОДНЕ З ГОЛОВНИХ ЗАВДАНЬ РОДИННОЇ ПЕДАГОГІКИ
Проблема виховання громадянина-патріота постала
перед людством тоді,
коли виникла перша держава. І актуальною вона буде до тих пір, поки
держава існуватиме як соціальний інститут
. Виховання
у молодих поколінь почуття любові до Батьківщини, відданості справі зміцнення державності, активної громадянської позиції
нинівизначені проблемами загальнодержавного масштабу. Важливе місце уколи виникла перша держава. І актуальною вона буде до тих пір, поки
держава існуватиме як соціальний інститут
вихованні громадянина-патріота належить не тільки школі, але й родині.
У Концепції державної сімейної політики акцентується увага на
тому, що сьогодні
відповідальність за утримання і виховання дітей покладено на батьків
значно більшою мірою ніж на державу. Сім’я
несе повну відповідальність за розвиток, виховання
та навчання дітей.відповідальність за утримання і виховання дітей покладено на батьків
значно більшою мірою ніж на державу. Сім’я
Виховання дітей у сім’ї органічно поєднується з виховною роботою школи.
Сімейне виховання полягає у формуванні особистості дитини, розвитку її здібностей,
інтересу,
світогляду, духовної культури, передачі дорослими членами сім
’ї соціального досвіду.світогляду, духовної культури, передачі дорослими членами сім
Родина формує ставлення до праці, до іншої людини,
до суспільства, до
самої себе. Вона допомагає подолати життєві випробування, дає реальну
підтримку, вселяє віру у власні сили і краще майбутнє.
самої себе. Вона допомагає подолати життєві випробування, дає реальну
підтримку, вселяє віру у власні сили і краще майбутнє.
Процес виховання дитини в сім’ї — це передусім
збагачення її духовними
цінностями, вираженими в суспільній моралі, етиці, естетиці, та
формування поведінки як певної і послідовної системи відносин, дій,
вчинків, зумовлених соціальними умовами й обставинами найближчого
соціального середовища
цінностями, вираженими в суспільній моралі, етиці, естетиці, та
формування поведінки як певної і послідовної системи відносин, дій,
вчинків, зумовлених соціальними умовами й обставинами найближчого
соціального середовища
Створені протягом віків родинні традиції
українського народу завжди були
міцним фундаментом сімейного дому. В них містяться справжні скарби
загальнолюдських цінностей — любов до людей, взаємоповага у сім’ї,
гостинність, привітність, щедрість та взаємодопомога. У багатовікових
звичаях, обрядах, традиціях народу — унікальна школа сімейного виховання
поведінки, етики, праці й дозвілля.
міцним фундаментом сімейного дому. В них містяться справжні скарби
загальнолюдських цінностей — любов до людей, взаємоповага у сім’ї,
гостинність, привітність, щедрість та взаємодопомога. У багатовікових
звичаях, обрядах, традиціях народу — унікальна школа сімейного виховання
поведінки, етики, праці й дозвілля.
Через це основними завданнями родинного
виховання можуть бути:
— піклування про фізичне і психічне здоров’я дітей,
виховання фізично й
морально здорової дитини (3абезпеченяя необхідних умов для реалізації
можливостей дитини;
морально здорової дитини (3абезпеченяя необхідних умов для реалізації
можливостей дитини;
— виховання в дітей глибоких патріотичних почуттів,
створення
сприятливих умов для оволодіння дітьми рідною мовою, знаннями про рідний
край, природу, Батьківщину;
сприятливих умов для оволодіння дітьми рідною мовою, знаннями про рідний
край, природу, Батьківщину;
— виховання в дітей любові до добра, правди,
справедливості, моральних
цінностей, ідеалів, культурних традицій, етичних норм взаємин між
близькими людьми і в суспільному оточенні, гідності, честі, людяності,
здатності виявляти турботу про молодших, милосердя до слабших і людей
похилого віху;
цінностей, ідеалів, культурних традицій, етичних норм взаємин між
близькими людьми і в суспільному оточенні, гідності, честі, людяності,
здатності виявляти турботу про молодших, милосердя до слабших і людей
похилого віху;
— організація з найбільш раннього візу посильної
праці, різних видів
трудової діяльності дітей на благо сім’ї, родичів, інших людей і по
самообслуговування, виховання їх цивілізованими господарями землі та
підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин;
трудової діяльності дітей на благо сім’ї, родичів, інших людей і по
самообслуговування, виховання їх цивілізованими господарями землі та
підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин;
— цілеспрямоване і систематичне нормування в дітей
української
національної психології, характеру, світогляду, ідеалів, наукових
поглядів та переконань;
національної психології, характеру, світогляду, ідеалів, наукових
поглядів та переконань;
— формування естетичних смаків та почуттів, уміння
розрізняти красиве й
потворне в житті, і в мистецтві, і в побуті, поважати прекрасне у
вчинках людей, забезпечити умови для їхньої творчої практичної
діяльності;
потворне в житті, і в мистецтві, і в побуті, поважати прекрасне у
вчинках людей, забезпечити умови для їхньої творчої практичної
діяльності;
— забезпечення духовної
єдності поколінь, збереження родинних традицій,
сімейних реліквій, вивчення родоводу, прилучення дітей до них традицій,
звичаїв, обрядів;
сімейних реліквій, вивчення родоводу, прилучення дітей до них традицій,
звичаїв, обрядів;
— сприяння родини навчально-виховним закладам у
вихованні дитини, її
становленні як особистості.
становленні як особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар